OM OSS

Hela kund- och kommunikationsresan.

OM


Översikt


För att kunna få till kloka strategier och prioriteringar gäller det att enkelt kunna anlägga en helikopterblick på den egna verkdamheten och konkurrenterna. Då gäller det också att ha insikt i hur de olika disciplinerna och kanalerna fungerar och levererar.



Detalj


Men det räcker inte att sitta i elfenbenstornet och se ut över världen, det gäller att ha förmågan och kunskapen att gå in och leverera och skruva på alla detaljer. Man får inte vara rädd för att smutsa ned fingrarna om man vill nå ett bra resultat.

Bakgrund


Mats Olsson startade bolaget 2009 och han har djup erfarenhet av strategi och planering av marknadsföring och försäljning. Både på ett övergripande plan över alla discipliner och kanaler. Erfarenheten är framförallt från finans- och mediabranscherna.


Att börja med research och efterforskningar för att lära känna målgrupperna och sedan utforma varumärkesstrategier och -identiteter. Allt för att rikta analog, digital och social annonsering i rätt håll och driva försäljning. Sedan gäller det att följa upp på ett konkret och smart sätt för att mäta effekt och skruva på arbetssätet.


Mats har arbetat som marknads- och försäljningschef hos Öhman Fonder, SEB Luxembourg, Mangold, och Carnegie förutom att ha varit konsult inom marknadsstrategier och marknadsundersökningar. Gillar kunder.

Låt oss snackas vid!


Ta kontakt så tar vi en diskussion och ser hur vi kan hjälpa er.

 
 
 
 
unsplash